Moja Šumadija peva o sreći!

Ova nedelja u Kragujevcu je jedna od najboljih u godini. Leto je tek počelo, malo je spala temperatura pa može da se živi i uživa, a ove nedelje ja i treći po redu Arsenal fest! A što se mene tiče, to je (nažalost) jedan od retkih događaja kad je naš grad stvarno grad, ne samo zbog broja stanovnika.


I ove godine tri večeri ćemo na prostoru starog Kneževog arsenala slušati dobru muziku. Gomilu "domaćih" bendova! Reklo bi se jedan korak u nazad, ako se uzme u obzir gostovanje internacionalnih zvezda prošle godine kada je festival opasno poleteo u visine.

Ok i ja sam tako mislio. Ali nekako sam skapirao da je u pitanju samo tapkanje u mestu, taktiziranje moglo bi se reći. U godini kad se kultura u Srbiji urušava, kad se za film ne izdvaja niti 1 dinar iz budžeta, kad se gasi Nishville festival sa još dužom tradicijom a moramo priznati i da je (bio) jači festival od Arsenala, a da ne govorim o pričama o tome kako se sprema selidba Exita sa Petrovaradinske tvrđave. U Kragujevcu gradu sporta u kome je kultura ipak na nekom mestu ko zna gde ispod, o čemu govori činjenica da organizacija Noći muzeja nije dobila finansijsku podršku od skupštine grada. U svemu tome Arsenal fest opstaje.

I bar na tih nekoliko dana ovaj prostor u centru grada će oživeti, onako kako bi trebalo svakodnevno da živi. A meni je drago što ću biti deo toga i što ću i ugostiti prijatelje koji će doći na Arsenal, u Kragujevac na koji sam posebno ponosan baš ovih dana i baš zbog festivala.

Za mene posebo ove godine Smak i Eva Braun, a vi nađite šta se vama sluša!


Vidimo se na Arsenal festu!

jovankg

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

2 коментара:

  1. jedva čekam! lepo zboriš grboviću, sreća je što arsenal pokušava da opstane, a podrške nigde.. mada doći će podrška u četvrtak, da gromoglasno peva o sreći :* :)

    ОдговориИзбриши