Postizborna… pa poslanica!


Da, postizborna poslanica. Ništa drugo nikako da mi padne na pamet. Ovo poslanica mi je asocijacija na neke tako velike praznike, verske naravno, i na obraćanje poglavara, znate već. A oko ovih izbora ima onih koji reaguju kao da se sprema neko apokaliptično stanje, pa mi je sve poprimilo i jednu biblijsku notu. Ili nisam smeo poglavare i apokalipsu u isti pasus, ma ni u isti tekst? Da ne prođem kao neki, oko ona 4 jahača... Neću o tome.

Dakle izbori. Kad je onomad bio prvi krug, opet kao slucajno, baš se potrefilo na veliki praznik, ja sam kao i većina nas bio na slavi. I nisam pratio izborne rezultate. To ti je kao da gledaš ceo turnir i propustis veliko finale. Mada, do ovog drugog kruga nisam ni znao šta sam propustio. Iskreno, tek ove godine sam skapirao da ja u stvari volim izbore. Šta volim, obožavam!

Dok je trajala kampanja, koja je gotovo sve nervirala, ja sam nekako uspeo da je posmatram kao jednu veliku parodiju. Radi se i o našim glavama, razumem, ali mislim da sam ovog puta pronašao pravi način. Prst u uvo i okreni na zez!


Kad ovde i ovako pišem, nekako bi bilo licemerno da se ne izjasnim oko kandidata. Izašao sam na izbore, kao i svaki put, i glasao za ovog što je izgubio. Daleko od toga da sam zadovoljan politikom koju vode i stanjem u zemlji, ali sam glasao kao i većina nas za ono što mi se učinilo kao manje zlo. Nisam siguran ni da sam bio u pravu, ali nisam ni sad kao oni što bi odmah da se pakuju i beže iz zemlje. Dajte ljudi, nikakve bitne promene ovde neće biti. Svi smo je očekivali onog 5. u mesecu pre koliko već ima, pa nešto ne vidim da se bilo šta drastično promenilo. Išao sam logikom da, ako se ovaj već dogovorio sa malim iz Žitišta Donjeg, bolje da nas jedni uzjašu nego duplo da trpimo. Ova kohabitacija (je l tako beše?) mi tek miriše na karambol!

A u samoj završnici ovog drugog kruga oduševila me je količina kreativnosti ljudi na društvenim mrežama. Statusi, tvitovi, gotovo sve je bilo odlično. I na timelineu, a i meni u glavi, iskakale su misli nenormalnom brzinom. Što bi Ceca u jednom od svojih prvih radova (jer pevaljke imaju projekte, pa onda pesme dodju radovi, dela, kako god) rekla: U minutu 100! Pa evo ovde, da izdvojim neke, dok je još taze. Neki su moji, neki nisu, ali su me baš lepo nasmejali. Bez obzira na to koga i da li uopšte nekoga podržavaju ili napadaju.


A sad opet čekamo Dačičev nastup.

Nova obavezna lektira u osnovnoj školi “Čiča Tomina koliba”.

Ko će sad da se igra Deda Mraza #džakovi

Koliko si nasmejan na skali od Tadić do Vučić?

Je l ovo na RTSu Tadićeva labudova pesma?

Sad umirem od želje da vidim šta crta Somborac. Ko da čeka do jutra?

Upravo pojeo šnenokle...Čekaj, nije taj pobedio!

Jorgovanka premijer. Već vidim scenario: Viktorija i Ana Bekuta se biju za mesto ministra kulture.

Na ulicama Beograda isto kao za prošle izbore samo nema Bajage.

A i Čola podržao BoTa! Trebalo je on da se kandiduje. Čola bi pobedio Tomu sigurno!

Koliko si inspirativan od 1 do #izbori2012 ?

Šaper: "Ja mu kažem - u emisiji samo probaj šnenokle ali ne, gospodin ždere kao da je on štrajkovao glađu a ne Toma..."

Samo budala pravi kampanju u kojoj ismeva Nikolićevo (ne)obrazovanje u zemlji gde je većina neobrazovana i nepismena.

U izbornoj noći najteže je bilo Borisu Tadiću i jetri Velje Ilića.

Nije lako ni naprednjacima, sad se treba ljubiti sa Vučićem...

Nikolić: "Šta ću sad, jebote?"

Koštunica: "Kad će više ta nedelja da idem da glasam..."

Srbija je jedina zemlja koja ima predsednika koji ne govori engleski i kralja koji ne govori srpski!


Izmače se Dačiću premijerska stolica. A taman ime ugravir'o!

Kakve su prognoze, ko će nam se pre u zemlju vratiti, sa cvetom u kosi gospođa Marković ili mladežom na licu gospodin Karić?

Srbija jeste zemlja mogućnosti, al nismo morali baš sve da vidimo.

Uvenuće narcis sedi.

Trebalo je da uzmem slobodan dan. Na twitteru i na FBu još vlada izborno ludilo. Promaći će mi nešto, a stvarno uživam.

BoTa da se izvini za pretrpljeni bol građana zbog Tomine diplome. Kohabitacije radi.


I za kraj:

Sve u svemu, ko kod nas kaže da je apolitičan, taj propušta mnogo dobro zezanje.

P. S. Nadam se da se niko neće ljutiti što sam preuzeo njegove misli, bilo mi je komplikovano da imenujem autore pojedinačno.

jovankg

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

3 коментара:

  1. Анониман23. мај 2012. 00:18

    Umesto uobičajenog komentara, samo bih dopunio kolekciju izdvojenih tvitova, s još tri. Inače, pohvaljujem blog! Dakle, autor tvitova koji slede jeste moja malenkost (DraganP):

    NEki tviteraši su DAnima&NEdeljama korektno ovde tvitovali. Sada pokazuju NEko drugo lice: NEdostojanstva u 'porazu' i GOrdosti u 'pobedi'!

    #onokad DA, ako je NEkome baš toliko teško da prihvati "izbornu stvarnost" (kakvu-god), bolje da zaspe što pre, jer: Jutro je pametNIJE*...?

    U Čačku: dosaDAšnji vlastodršci "razočarani NEizlaskom svojih glasača na izbore". No comment. "Zamena teza", valjda su glasači razočarani...

    P. S. Predlažem dopunu, jer sve bolji i bolji tvitovi nadolazili su, izgleda, kada je autor ovog bloga - zaspao.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odlcna ideja da se dodaju twitovi u komentarima, i stvarno su odlicni i ovi tvoji (ne znam kako su mi promakli), kao i uopste nacin na koji tvitas, krajnje originalno, sa DA i NE.

      Избриши
  2. Vidiš, mene komentari baš smorili... Doživela sam ih kao "svakom čudu 3 dana dosta"... Ili tako nekako ;)

    ОдговориИзбриши