Parga VIA Instagram

17:22 1 Comments

Putovanja su ono što nas najviše ispunjava, čini mi se. Takav je slučaj bar kod mene. Volim da odem, negde, bilo gde, blizu ili daleko. Ali volim i da se vratim. Vratiš se a neke stvari ostaju. I ti nekako nisi onaj isti od pre, koliko god to zvučalo kao kliše, bar pred sobom si uvek drugačiji. A drugi to mogu a i ne moraju da vide.

Pre nekoliko dana sam se vratio iz Grčke, iz Parge. Mediteranski gradić ušuškan u uvali Jonskog mora. Pomislili bi da je letovanje u Grčkoj manje-više svuda ista stvar, ali čini mi se da je ovde nekako drugačije. Mediteranskije a opet u isto vreme, kao što mi je rekla jedna gospođa dok smo plivali: "Parga je najgrčkija od cele Grčke!" Po plavo-belim kućama (pa i po šarenim), po strmim ulicama, moru, maslinjacima, zvucima, mirisima, ukusima i ljudima.

pogled sa terase


Mi smo uživali. Mada, čini mi se da bismo mi uživali i na nekom drugom mestu. Ali ovde nam je prijalo kristalno čisto more, plaže i ono ostrvo sa dve crkvice do kog smo plivali, uske i strme uličice po kojima smo se svojevoljno gubili, grčki sir i grčki buđavi sir, masline, trešnje i mi. Mada Pargu ne bih preporučio svakome. Bilo ih je što su se žalili na te uspone koji nama i nisu tako teško pali. Ne bih je preporučio zbog toga ili možda sebično da je sačuvam za nas.

omiljena grčka taverna

pogled na grad sa vode


ono kad su trešnje preslatke

i kad je more prozirno

tabla za fabriku maslinovog ulja

pogled sa tvrđave No1

i kad kuvamo na grčki način

pogled sa tvrđave No2

pogled sa tvrđave No3

i najbolje razglednice ikada, da podsete...


Negde sam pročitao o Pargi kako je to mesto stvoreno za parove da se zaljube u mali mediteranski grad i da se ponovo zaljube jedno u drugo. Mi jesmo...

jovankg

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

1 коментар:

  1. Честитам на заљубљивању! Хвала на путопису! Лепа је Грчка. Д. П.

    ОдговориИзбриши