Mr Gum/ Gospodin Kreza

16:18 , , 7 Comments


Danas idem na rođendan. Kod jednog velikog slavljenika. Ok, nije u pitanju prvi rođendan i ono kao zbog toga je veliki i te fore. Sedmi je. I pošto pouzdano znam da će ova slavljenica sigurno voleti knjige, mislim i sada ih voli ali voleće i kad poraste, po poklon sam otišao u knjižaru.

E sad, obično ne zalazim puno u onaj odeljak sa dečijim knjigama i ne snalazim se nešto najbolje tamo. Ali mislim da sam izabrao pravi poklon ovog puta. Kupio sam tri knjige iz serijala o Mr Gumu, naši su ga preveli kao Gospodin Kreza. Autor je engleski pisac Andy Stanton ali ono što me je najviše oduševilo su ilustracije u samoj knjizi. Njihov autor je David Tazzyman. Svaka je fenomenalna, bar meni. Znate ono kad neko zna kako da povuče liniju i gde da je zaustavi. Ako bih birao, voleo bih da umem da crtam na neku ovakvu foru.

Tako da, malo sam procunjao po netu, našao neke ilustracije baš iz ovih knjiga i rešio da ih prikažem ovde. Ali verujte, onako na papiru još bolje izgledaju.











Ova bakuta je totalno Rahela Ferari kad glumi Pantićevu majku u Tesnoj koži pa stavi krpu oko glave.










I za kraj, ova tri „govana mala“ su mi toliko dobra da prosto smrde!




P. S. Da, knjige su štampane na ćirilici. Nisam u fazonu protiv latinice ali je odlično za klince koji tek kreću sa čitanjem. Izdavač Laguna.

jovankg

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

7 коментара:

  1. Danas sam prvi put "prikočio" ispred ovog bloga. Nisu točkovi zaškripali, iskusan sam vozač. Samo sam nakratko "preleteo" pogledom, preko ramena. Nastavio sam u pravcu kretanja pravovremeno, da bih izbegao sirene upozorenja. Ali, upamtio sam "adresu", bolje je dolaziti - peške.
    Prvi utisci: sažeto, spontano, jednostavno. I "miris" i "ukus", u nagoveštaju! Zapazio sam već i jednu reč koja mi se ne dopada! Poslednja skraćenica (prihvatio iz "opismenise") P.S. - ili bez tačaka spojeno ili s tačkama odvojeno! Ilustracije: podsticajne, (polu)provokativne, odlične...
    Prošetaću povremeno! Prepoznaćeš me po D. P. (odvojeno!)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Popravljeno! Dodao sam razmak, volim ove tačke. Svrati poekad, onako prošetaj.

      Избриши
  2. pravi savrsheni krokiji... nista lepshe od te nehajnosti... :)

    ОдговориИзбриши
  3. genijalno! "...neko zna kako da povuče liniju i gde da je zaustavi" ...neko bre zna kako da "zvrca" i meni je to sjajno!
    ali i taj "zvrc" je totalno nekako deciji, sjajan, taman da ga razumeju na pravi nacin.

    ОдговориИзбриши
  4. ....NAJVAZNIJE OD SVEGA = SLAVLJENICA ODUSEVLJENA POKLONOM...U FAZONU KAKO JOVAN UVEK ZNA DA ONA OBOZAVA KNJIGE...HVALA U E.IME :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam u fazonu da kupim i sebi knjige koliko su mi dobre! A za slavljenicu sta da kazem, ima na koga da voli knjige! Buduca premijerka :)

      Избриши